نایب قهرمانی تیم فوتسال نوجوانان ربیع القلوب بساتین در مسابقات شهرستان مهر مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط admin   
سه شنبه, 02 شهریور 1395 ساعت 08:19
تیم فوتسال ربیع القلوب بساتین به مقام نایب قهرمانی مسابقات فوتسال نوجوانان شهرستان مهر دست یافت.

در دیدار نهایی این مسابقات که در سالن شهدای دولت شهر مهر برگزار گردید تیم های ربیع القلوب بساتین و پرسپولیس مهر به مصاف هم رفتند  که در پایان تیم ربیع القلوب با نتیجه نزدیک 2 بر 1 نتیجه را به تیم میزبان واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی نایل شد.
این دوره از مسابقات با حضور 12 تیم از شهرهای مختلف برگزار گردید که تیم ربیع القلوب با سرپرستی و هدایت بوهندی محمدزاده، حسین بحری و ابراهیم دخت با وجود اینکه اولین بار در چنین مسابقاتی شرکت می کرد موفق شد مقام دوم این رقابت ها را کسب کند.










تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید....

 
مراسم اختتامیه مسابقات علمی، فرهنگی و دینی مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط admin   
چهارشنبه, 23 تیر 1395 ساعت 09:24

مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات علمی، فرهنگی و دینی کمیته فرهنگی جوانان روستای بساتین که هر ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می شود دیشب در مسجد امام شافعی (ع) برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور گسترده اهالی روستا، امامان جمعه اهل سنت و تشیع روستا، اعضای شورای اسلامی و دهیاری و همچنین دکتر محمود خردو برگزار شد از حافظان قرآن و افراد ممتاز در مسابقات قرآنی و فرهنگی تقدیر به عمل آمد. همچنین از دانش آموزان ممتاز و موذنان و فعالان مساجد تقدیر و تشکر گردید و به رسم یادبود جوایزی تقدیم آنها شد. این مراسم به همت کمیته فرهنگی جوانان روستا به مدیریت بوهندی محمدزاده و با همکاری شورا و دهیاری روستا برپا شد.












 


 

نظرسنجی

نظر شما در مورد عملکرد دهیاری؟
 

پیوندها



ریاست جمهوری



سازمان شهرداری ها و دهیاری ها